Min vinst kom idag!

Äntligen dök vinsten upp! Den vinsten jag vann i den här utmaningen. Här är foton på allt som Fresh Pages Co. skickade mig. Dels fick jag ett kit från december, men även ett extrakit med lite smått och gott... KUL!

Här är det rub-ons från BG, stickers från Doodlebug, rick rack, brads, frills, papper från Bazzill m m.
image404

Papper från Scenic Route, Autumn Leaves, Creative Imaginations och 7Gypsies.
image405

Framsidan av papper från Collage Press.
image406

och baksidan...
image407

Kommentarer
Postat av: Morfen

Nämen ååååh vilket härligt paket med massor av glad-färger, precis sån färginjektion man behöver nu när det är för långt kvar till våren för att ens bry sig om att börja längta. Vad roligt det ska bli att få se allt du scrappar av det. :D Själv fick jag ett halsband på avin jag visade dig idag.. Hade tydligen vunnit den på Lauras adventskalender. *s* Jättefint, rosa, pärlhalsband. Kramisar!!

Postat av: Ann-louice

Grattis va kul att få vinna allt detta fina...!
Energi kick skulle jag behöva....
Kram

2008-01-09 @ 11:25:15
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Ohh vilke härliga papper och dekos....

2008-01-19 @ 12:08:02
URL: http://www.katscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback