Skapat lite nytt...

Båda layouterna är gjorda av materialet jag vann. Den första finns i ett nytt album, ca 8 x 8, där jag ska ha bilder som jag älskar, men som inte gör sig i stort format eller ens i tidens gång. Bara foton som är mina favoriter med andra ord. Sonen är ca 14 månader här och springer runt som en galning efter en boll...

image411

Fotot till den här LO är lite roligt. Vi var på Universeum coh tittade på oss själva i roliga speglar, och jag hade för en gångs skull långa ben. Väl värt att dokumentera... Citatet kommer från katten Gustaf.
image408image409

I'm not overweight, I'm undertall! - Garfield _


Kommentarer
Postat av: Morfen

Vilka härliga sidor! Gillar bradsramen massor om lillkillen. Kram!

Postat av: Emma

Fina layouter! Gillar cirkeln runt sonen på den översta!!

2008-01-11 @ 21:14:40
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: Ann-louice

Så fina layouter!
Roligt med speglar...coolt foto!
Kram

2008-01-11 @ 23:19:26
URL: http://www.alleswe.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback