Kors i taket!

Kors i taket, som sagt. Helt otippat en dubbel-LO! Det här fotot är verkligen ett av mina absoluta favoritfoton på sonen min - helt i sin egen lilla värld.



Uppslag)


Annars händer det mycket  som vanligt här. Det verkar som om jag i september kommer att vara en vanlig lönearbetande kvinna. Hur härligt det än är, så känns det KONSTIGT! I så många år har jag "skött" mig själv, pluggat och skrivit uppsatser, varit sjukskriven m m, men framför allt varit så van vid att lägga upp mitt arbete själv. Just det med att lägga upp mitt arbete själv hoppas jag verkligen att jag får fortsätta med - och det verkar som om jag får det.

Det finns fortfarande några platser kvar till Utby Scrap den 6 september! Tanken är att det ska bli en himla kul och inspirationsrik dag! Maila mig på [email protected] om du vill ha en inbjudan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback